Ortam izleme ve yönetim Sistemleri

/Upload/images/Hizmetler/camera.jpg

Ortam izleme ve yönetim sistemini; şirketinizin konumuna, işletme sahasının genişliğine, şube sayısı ve lokasyonuna, işleyiş yapınıza ve iş kolunuza göre özel olarak tasarlıyoruz İşletmenize özel donanım ve yazılımlarla, ortamdaki riskleri gözlem altına alıyoruz.

  • Veri Merkezi, Data Center ve Sistem odaları ve tüm şubelerdeki ekipmanların bulunduğu bölgelerdeki riskleri izlemek belirlenecek seneryolarla alarm almak ve  yönetmek.
  • iş kolu bağımsız olmak üzere endüstriyel uygulamalar konusunda da özel çözümler sunabilen Kare Teknoloji verici ve baz istasyonları, santraller, trafolar veya harici tip çözümler sunabilmektedir
  • Ortamın sıcaklık, nem, su kaçağı, hava kalitesi, duman, yangın, hareket, giriş çıkış kontrolleri,  gibi çevresel riskleri kontrol edebilmektedir. Bununla birlikte UPS, jeneratör, klima, kamera sistemleri veya belirlenecek herhangi bir cihazlarla entegrasyonlar gerçekleştirerek, bu cihazların çalışma durumları veya alarm bilgileri kontrol edilir
  • İzlenilen çevresel değerler veya entegre olunan harici cihazlardan gelen alarmlar web arayüzü, SMS, e-mail, sesli arama gibi uygulamalarla ikullanıcılara ikaz yolu ile  bildirilir
  • Sistem bağımsız olarak Müşteri odaklı bir yapı aracılığı ile talep edilen özel isteklere kısa sürede cevap vererek, çok şubeli işletmelerin arıza ve operasyon maliyetleri kontrol altında tutulur.
  • İşletmenin diğer  tüm lokasyonları tek merkezden izlenip yönetilerek, çok daha az personel ile işletmede oluşabilecek risk saptanır
  • Oluşan riskler büyük zararlara dönüşmeden anında müdahale etme olanağı sağlanır. Cihaz performansları ve arıza durumları sürekli kontrol altında olduğundan elde edilen veriler ile bakım idame kolaylıkları sağlanır. Dolayısıyla işletmelerin riskli cihazlarına veya ortamlarına gelebilecek tahribatlardan dolayı büyük zararlar ödemesi engellenir.
  • Oluşan tüm veriler ve alarmlar kayıt altında tutularak, detaylı raporlar alınabilir. Böylelikle işletme servis kalitesini veya arıza giderlerini kontrol edebilir ve gelecek dönem harcamalarını kontrol altında tutabilir